We maken ons klaar om te heropenen op 11 mei
Om alles zo goed en vlot mogelijk en zonder al te veel gezondheidsrisico’s te laten verlopen, geven we hierbij onze richtlijnen mee ten tijde van de versoepelde Corona lockdown:
-We ontvangen enkel en alleen bezoekers (consumenten & dealers) na het maken van een voorafgaande afspraak. Alleen zo kunnen we 100% vermijden dat er verschillende personen gelijktijdig voor een langere periode aanwezig zullen zijn. Enkel via een afspraak kunnen we de ontvangst van mensen spreiden zodat het voor iedereen veiliger is.
-We verwachten dat wanneer u langskomt, u een mondmasker zult dragen
-Indien u gezondheidsklachten heeft die mogelijks in verband staan met COVID -19, dan vragen wij u vriendelijk om uw afspraak met bijhorend bezoek uit te stellen tot wanneer u zich weer 100% gezond voelt.
-Daar wij samen met onze klanten verschillende weken gesloten zijn geweest, vragen wij om rekening te houden met wachttijden die langer dan normaal zullen zijn. De ganse fietssector is namelijk gedurende x weken ‘out of business’ geweest waardoor de workflow uitermate hoog zal zijn. Niet alleen bij ons, maar ook bij de fietswinkels die onze produkten aanbieden. Wij rekenen dus op uw begrip voor deze uitzonderlijke omstandigheden.
-Inkomende toeleveringen hebben last van lockdown vertragingen. Deze vertragingen hebben bijgevolg ook invloed op onze uitgaande leveringen of op de beschikbaarheid van fietsen.
-Waar we anders steeds ons uiterste best doen om mensen zo snel mogelijk verder te helpen, zullen we trachten om dit nu ook te blijven doen. Het is echter zo dat door de samenloop van alle uitzonderlijke omstandigheden we vermoedelijk iets meer tijd gaan nodig hebben om iedereen diezelfde goede service te garanderen.
Wij danken u bij voorbaat om deze richtlijnen in acht te nemen én te respecteren. Samen met u hopen we om zo snel mogelijk het gewone dagelijkse leven te kunnen hervatten net zoals ten tijde van voor de Cornona uitbraak.
Christophe Vijverman | KRIGORI nv